tirsdag 14. desember 2010

Oppussings prosjekt

Eg har eit par oppussings-objekt:

Det første er eit gamalt skatoll etter Farfar som ingen såg syn på. Veit ikkje kven som har laga det men det er av solid tre med finèr kun på framsida av luka. Dette skal eg mala kvitt og ha inne på rommet i stova. Planen er å ha litt av mine hobby syssler i denne for å ikkje rota så forferdelig på stovebordet (til Gabriel sin STORE fortvilelse). Skal kjøpa meg porselensknottar og håpar at dette klenodiet kan verta kul og brukarvennlig.




Neste objekt er min kjære gyngestol. Den bærer STORT preg av flittig bruk så denne treng eit oppløft før Litlå skal ta den i bruk.
Bilder av resultata skal eg leggja ut for bedømming :)


1 kommentar:

Hildemor sa...

Titt tei, så jilt du blei følger hos meg:-).
Kjempefint skatoll, ska bli spennande å se resultatet:-)
God helg
Hilde