tirsdag 2. februar 2010

Gamle oljemaleri

Her er mine første (og mest sannsynleg siste) oljemaleri. Desse mala eg i 1998-1999 då eg var ung og entusiastisk! Mor har anbefalt meg å gå på teiknekurs for å læra å teikna i perspektiv og størrelser og med skygger, noko eg ikkje har fått tid til endå. Men det hadde nok vore nyttig og lærerikt. Føreløpig så er eg veldig tilfreds med at Mor maler fantastisk flotte bilder som eg "låner". Så får me gavekort til jul og fødselsdager som skal løysast inn i bilder, JIPPI! Kjempe kjekt å ha bilder av na Mor, STOR verdi for meg :)



Det første bildet er frå Breivik i Vindafjord.
Utsikten er i frå stovevinduet til Mormor og Morfar.
Dette er eg mest fornøgd med sjølv.




Neste bilde er malt etter ein kalender eg fekk
av 4H-vertsfamilien min i Hope, North Dakota.
Solsikke eng som var typisk for dette området.









Neste bilde er eit fantasi-bilde frå stranda.

Far synst det likna ei damerumpe! hehe



Ingen kommentarer: