tirsdag 2. februar 2010

Meir stikking . . .

Denne røde jakka skulle eg gje til Ane jula 2007. Men etter "snik-prøving" så fant eg ut at den var for liten. Passa akkuratt men ville fort verta for liten. Nok ei erfaring over at størrelsane ikkje alltid stemmer. Jakka får eg ha på lager.









Denne dressen synst eg er kul. Passer til 1-2 år. Både Lene og Ane har brukt denne, sjølv om den kanskje er litt gutt? Dressen er like fin endå for Marianne kan vaska klede!






Dette settet strikka eg i fjor vinter då eg kjeda meg. (må jo alltid ha noko på gang!) Valgte andre farger enn i oppskrifta for ofte synst eg at fargane kan vera knalle eller ikkje passer. Denne kan vertfall brukast til både gutar og jenter :) Må sy inn ein elastisk strikk i nedre kant av jumperen for den krøller seg sånn. Hadde eg visst det så skulle eg ha laga ein annan kant, men det er for seint nå. Det var også ei kul hua som høyrde til, må strikka den også.


Ingen kommentarer: